Tindra söker samordnare!

Tindra söker samordnare!
8 juni, 2022 Jonas
3 minuters läsning

Läs mer om tjänsten och vilken typ av person vi söker här nedan. Ansök genom länken till arbetsförmedlingens hemsida.

Tack för att du läser och delar med vänner och bekanta!

Om tjänsten

Vi söker dig som kan personlig assistans, som vill arbeta både på kontor som chefs- och administrativt stöd och ute i våra assistanser.

Med visionen att vara ett lysande exempel på personlig, ärlig, professionell och närvarande assistans ska vi med mod, nyfikenhet och kvalitet växa och utvecklas till en nationellt framträdande aktör och representant för alla människors lika värde.

Du är en nyckelperson, en länk mellan pappersarbetet och verkligheten. Du möter människor, utvecklar och bibehåller relationer, samtidigt som du hela tiden letar efter sätt för Tindra att ännu bättre tillgodose våra assistansberättigades och medarbetares behov och önskemål.

Arbetsuppgifter

Du arbetar heltid med varierande arbetsuppgifter, direkt under verksamhetschef.

Som kontaktperson tillser du att våra relationer med uppdragsgivare (assistansberättigade) och medarbetare är välfungerande och att kvaliteten i våra assistanser är genomgående hög, eller på väg i rätt riktning. Du gör individuella planeringar, samverkar, håller i kontakter, rekryterar och representerar Tindra och vår kärlek till människan i sin helhet. Hos oss är ALLA lika mycket värda.

Som administrativt stöd arbetar du med bemanning, tidsrapportering, dokumentation, tillser att kontoret ser bra ut och har allt som behövs, med mera. Du deltar i verksamhetens jour utanför kontorstid, svarar i telefon och återkopplar på mail och andra kontakter med genomgående hög kvalitet.

Som samordnare är du ofta ute bland våra uppdrag på olika platser i Skåne, inte sällan för att själv fungera som personlig assistent. Din arbetstid speglar verksamhetens behov och förutsätter viss flexibilitet, samt frihet under ansvar.

Du som söker tjänsten

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och söker en modern, serviceinriktad lagspelare med god kunskap om personlig assistans. Planerings- och organisationsförmåga är viktigt. Du är en van datoranvändare och nyfiken på hur teknik kan underlätta i ditt arbete. Du är tydlig i din kommunikation och har förmågan att se möjligheter till proaktiva insatser för våra medarbetares och uppdragsgivares skull.

Du har gärna flerårig erfarenhet inom personlig assistans, både som assistent och på kontor, alternativt erfarenheter och utbildning som motsvarar detta och på annat vis kompletterar vår administration genom sin relevans.

Övrigt

Vi ser fram emot att träffa dig som gillar att arbeta, vill utvecklas och vara med och utveckla verksamheten.

Tjänsten är på 100%. Vi intervjuar löpande. Individuell lönesättning appliceras. Tjänsten tillsätts enligt överenskommelse.

Vi har kollektivavtal. Du utgår från vårt kontor i Klippan men rör dig mycket med bil och kollektivtrafik i tjänsten.

Vi tar gärna emot ansökningar från dig med egen funktionsnedsättning – det viktiga för oss är att hitta en driven och duktig kollega!

Tindra assistans är en nyfiken och modig assistansanordnare med stora ambitioner. Vi uppskattar om du läst på om oss i samband med att du söker tjänsten. Du är alltid välkommen att höra av dig via epost eller telefon med frågor.

Välkommen in med din ansökan!